Academia de creativitate “Feel smART” este
formată din artişti-părinți
cu pregătire solidă în domeniul pedagogiei de artă, a terapiei prin artă, dar și
a parentingului pozitiv, atestați
profesional în România și
Marea Britanie.
Alina Tudor, managerul de programe observă că în urma activităţilor cu cei
mici aceştia îşi descoperă calităţile, devin mai răbdători şi mai perseverenţi
prin faptul că îşi canalizează eforturile spre finalizarea unui obiect folosind
tehnicile artei. “Încurajez toţi părinţii, ca în timpul liber pe care îl au,
să-l petreacă alături de copii efectuând activităţi creative pentru că vor
asista la dezvoltarea unei personalităţi puternice a celui mic”, ne-a declarat
managerul Alina Tudor.
Coordonatorii proiectului stimulează
creativitatea pe care fiecare copil o posedă în mod nativ, prin metode
novatoare, evidențiindu-l
prin activități ce au
la bază fundamentul artistic și
imaginativ, cât și
metoda de învațare.
Copiii își
dezvoltă încrederea în sine, comunicarea
și relationarea în mod natural, prin forțe
proprii.
“Copiii
sunt extrem de încântaţi de faptul că reuşesc să creeze, sub îndrumarea
personalului Academiei, bineînţeles, un obiect din lut care poate să ia forma
unui animăluţ, unei flori sau a oricărui element prezent în imaginaţia celor
mici. În plus, această activitate le stimulează manualitatea,
creativitatea, dar şi disciplina, deci pe lângă o activitate distractivă,
aceasta poate căpăta şi valoare educativă”, a mai adăugat Alina Tudor. Informații
despre cursuri și orele
de program pe www.feelsmart.ro
Stilurile de învățare
utilizate descriu modul în care informația
din exterior este acumulata și
reținută de creierul nostru. În alte cuvinte,
ele încearcă să arate cum învață
oamenii. Modelul VARK propune patru stiluri de învățare
– vizual, auditiv, chinestezic și
prin citit sau scris. Acest model pornește
de la ipoteza conform căreia dacă profesorul proiectează materialul de predat
astfel încât să se potrivească unui stil de învățare,
atunci elevul pe care acel stil îl caracterizează, va înțelege
mai bine informația nouă
și, în consecință,
va avea rezultate mai bune.
Metodele folosite de inițiatorii
proiectului, altele decat cele folosite în mod tradițional
întalnite la învațământul
de stat, sunt racordate la tendințele
de abordare și
stimulare a creativitatii copilului folosite cu succes în toată Europa. Cursurile și
programele noastre folosesc atitudinea pozitiva ca metoda de lucru, obținând
astfel un mediu de lucru curat emoțional
si prolific. Un concept inovator în rândul petrecerilor pentru copii, a fost
lansat de curand în cadrul Academiei, schimbând cadrul petrecerilor obisnuite
cu unul în care aceştia sunt angrenaţi
în activităţi creative şi educative în acelaşi timp. Mănâncă sănătos, dar şi
gustos, se joacă şi dansează şi, la final, pleacă acasă cu un obiect decorativ
făcut de ei, dar şi cu daruri din partea organizatorilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu