marți, 29 octombrie 2013

Noua gama Dove Intense Repair

Cum sa te bucuri de un par mai puternic si mai stralucitor


Nu m-am bucurat niciodata de un par puternic si stralucitor si asta pentru ca al meu este foarte dificil. Mi-au trecut prin mana zeci de sampoane, de toate felurile, care mai de care mai "piperate" si..nimic...Nimic nu a reusit sa imi faca perisorul fericit. Imi imaginam ca o sa descopar un sampon  foarte scump, care imi va fi bun, dar pe care nu o sa mi-l permit financiar. In fine...sub nicio forma parul meu nu a fost multumit ani de-arandul. Adica, sa nu intelegeti gresit. Parul era curat, insa..lipsea ceva. Asa cum am mai scris intr-o alta postarea de-a mea, de foarte multi ani folosesc gama Dove, dar o buna perioada de timp m-am rezumat doar la sapun, crema de corp, gel de dush si alte produse din gama asta. Ma gandeam...alt sampon? Alta dezamagine? Daca o sa folosesc si balsam..parul meu o sa fie extrem de moale...bla bla..Dar am incercat si nu imi pare rau. Din toate gamele am folosit,  si e foarte simplu: Am fost multumita! :)

De cateva zile am descoperit noua gama Dove Intense Repair. Nu am stat pe ganduri si l-am " atacat", imediat ce am auzit de el.. Nu va puteti imagina ce fericit e parul meu. Am folosit samponul si balsamul(  eu care pana de curand fugeam de balsam ca Dracu') ...si da, nu stiu cum se face ca dimineata chiar ma pot juca cu parul meu, il pot aranja si ii pot da un volum satisfacator. Chiar pare mai puternic! Si pentru asta, am decis sa va spun cateva vorbe deste noua gama Dove:

Dove iti ofera solutia ideala pentru par degradat, gama Dove Intense Repair, ce are la baza complexul KERATIN REPAIR ACTIVES care ajuta la refacerea keratinei, proteina vitala a firului de par. Repara firul de par, la nivel celular, în doar 2 saptamâni.

În timp ce samponul Dove Intense Repair curata si îngrijeste delicat parul degradat, balsamul Intense Repair reconstuieste firul de par la nivel celular si previne despicarea vârfurilor.

Pentru mai multa îngrijire, încerca balsamul-tratament Dove Intense Repair cu dubla actiune, ce repara firul de par în profunzime si îl face mai rezistent. Contine tratamentul ce are la baza tehnologia KERATIN REPAIR ACTIVES, care repara proteinele la nivel celular si balsamul care repara si închide cuticulele firului de par pentru a-l proteja de degradare.


Ofera-i parului tau cel putin o data  pe saptamâna repararea intensa de care are nevoie, pentru a deveni frumos si revitalizat. Bucura-te de masca regeneratoare Dove Intense Repair pentru un par pâna la de 10 ori mai rezistent împotriva deteriorarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu