joi, 19 septembrie 2013

Noua gama EUCERIN VOLUME-FILLER

Mai mult volum, mai multa epresivitate!


Trecerea timpului este ireversibila, mai ales cand vine vorba de tenul nostru. In urma cu ceva timp m-am decis ca este momentul sa am mai multa grija de tenul meu. Am decis sa-i acord atentia necesara, pentru ca merita acesta lucru. Asa ca mi-am facut un ritual de infrumusetare, pe care il respect cu strictete atat dimineata, cat si seara. Rezultatul se vede si nu mica mi-a fost mirarea cand, in timpul unui tratament facial, tipa care imi oferea un moment de rasfat util,  mi-a spus ca am un ten frumos si foarte usor de intretinut. Da, asa e..Nu e deloc un ten pretentios, insa trebuie sa recunosc, am incercat sa folosesc produse de calitate. Printre multe altele, pe care le-am incercat, mi-a picat in mana si produsele din gama Eucerin. Chiar in perioada asta fololesc crema de zi, pentru fata :). ma gandeam zilele trecute ca mai am foarte putina  si se va termina curand. Insa, SURPRIZA! :) Toamna asta a venit cu noutati de la Eucerin pe care vi le impartasesc si voua. Ramane sa le testam si sa revenim cu amanunte!:)

Diferite procese au loc în fiecare strat al pielii. În stratul superior, epiderma, nivelul de lipide al pielii scade si încetineste reînnoirea celulara. Celulele pielii produc mai putin acid hialuronic, responsabil pentru mentinerea echilibrului hidratarii pielii, iar pielea devine aspra si uscata. Stratul profund al pielii, dermul, pierde si el un procent din continutul de colagen, în fiecare an. Acesta este unul dintre motivele pentru care pielea devine mai pu?in elastica, iar conturul facial îsi pierde definirea. Tesutul subcutanat se subtiaza, provocând o schimbare în conturul fetei si al obrajilor.
.
Cum putem remedia problema diminuarii volumului tenului?

Exista mai multe tipuri de proceduri estetice ce confera volum tenului.
Expertii Eucerin au gasit o solutie deloc invaziva. Colaborând cu medicii dermatologi, au dezvoltat noua gama Eucerin VOLUME-FILLER. Aceasta reda volum tenului si ofera fermitate pielii, redefinind conturul facial. Astfel, tenul este rejuvenat dupa doar patru saptamâni si dobândeste mai mult volum, pentru mai multa expresivitate. Studiile clinice si dermatologice au demonstrat ca gama de produse Eucerin VOLUME-FILLER ajuta la restabilirea volumului facial, redefinirea conturului fetei, restaurarea fermitatii pielii si reducerea ridurilor. În plus, produsele au FPS 15 si protectie UVA împotriva radiatilor solare, contribuind la prevenirea îmbatrânirii premature a pielii.

VOLUME-FILLER Crema de zi pentru ten uscat: Crema ofera o îngrijire intensiva si protectie împotriva radiatiilor solare datorita FPS 15. Indicata pentru tenul uscat, crema reprezinta o foarte buna baza de machiaj si este non-comedogenica.
Pret: 108 RON (50 ml)

VOLUME-FILLER Crema de noapte:
Crema ajuta la regenerarea celulara pe timpul noptii datorita dexpanthenolului. Ideala pentru toate tipurile de ten. Pret: 112 RON (50 ml)

VOLUME-FILLER Crema pentru ochi:
Special creata pentru zona sensibila din jurul ochilor, reprezinta o foarte buna baza de machiaj. Pret: 97 RON (15 ml)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu