luni, 14 octombrie 2013

O.P.I- Gama Mariah Carey Holiday- Frumusete, caldura, energie





Anul acesta am sarbatorit Craciunul in avans, cu OPI, o seara perfecta pe care orice femeie si-ar dori-o, macar odata pe an. Am avut sansa sa aflu noutatile OPI si sa ma bucur de nebunia de culori oferite de noua gama. Sigur ca as fi vrut sa testez toate culorile din noua colectie, de care m-am indragostit pe loc si pe care o sa le vedeti mai jos., insa, pentru inceput am ales minunata nuanta:

 OPI Kiss Me at Midnight - Mariah Carey







Vorbim despre 18 lacuri de unghii in editie limitata de sarbatori inspirata de Mariah Carey. Gama Mariah Carey Holiday include sase noi lacuri Liquid San , cu nuante de albastu de gheata, roz pal si grafit scanteietor. Fiecare din nunatele Liquid Sand prevede tehnologia revolutionara OPI’s care ofera o finisare texturizata, mata infuzata cu stralucire.“Mariah Carey este cu adevarat sinonimul sarbatorilor de iarna,” declara Suzi Weiss-Fischmann, Directorul Executiv VP & Artistic OPI. “Oamenii de pe intreg mapamondul i-au ascultat cantecele festive, ‘All I Want for Christmas is You’ este una din piesele favorite, iar aceste 18 lacuri evoca frumusetea, caldura, energia si spiritul pozitiv prezent in muzica artistei.


 Si pentru ca am fost cuminte, Mos Craciun a ajuns la mine mai devreme decat ma asteptam. A venit cu trei culori minunate, perfecte pentru vremea rece de afara si pentru sarbatorile ce ne bat la usa :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu