luni, 5 august 2013

NOUA GAMA DOVE- Dove Go Fresh Restore

Experienta mea cu Dove a inceput pe vremea cand eram in liceu, in urma cu multi ani! Pe vremea aia nu realizam cat de bine ii facea produsul asta pielii mele. Insa, cu timpul m-am indragostit! Nu m-a dezamagit si ii sunt fidela si dupa atatia ani. De fiecare data astept cu drag noutati de la Dove si reuseste sa ma surprinda placut  intotdeauna! Spun sincer ca as putea sa renunt oricand la un alt produs si in locul lui sa aleg Dove si nu pentru ca are un pret accesibil pentru toate buzunarele, ci pentru ca pur si simplu e BUN. Senzatia aia de placere...de curat pe care o am de fiecare data cand il folosesc, nu se compara cu nimic.. Cum imi place mie sa spun, senzatie orgasmica...:)..Deci...intelegeti. Atunci cand spun FRUMUSETE, DOVE ma satisface pe deplin ! Fie ca vorbim despre gel de dus, sapun, crema de corp, sampon sau deodorant (evident, acasa am din fiecare :))..Nu lipseste nimic!), DOVE  chiar este bun! Ma surprinde ca de fiecare data reuseste sa ne convinga. Cu fiecare gama lansata, nu m-a dezamagit niciodata.Tin sa cred ca multe dintre voi sunteti multumite de DOVE.

Surpriza de la DOVE a venit astazi, asta ca sa am un motiv in plus sa zambesc. De ce? In primul rand pentru ca imi place acest produs si in al doilea rand...pentru ca de fiecare data cand primesc ceva, ma bucur ca un copil. Ma bucur de orice :)...recunosc..

Asa cum spuneam, DOVE a lansat o noua gama- Dove Go Fresh Restore. Ce sa zic? E minunat pentru vremea asta!!
Sapunul-crema Dove Go Fresh Restore te revigoreaza si si iti lasa o senzatie de prospetime datorita parfumului de smochine si flori de portocal.
Gelul de dus Dove Go Fresh Restore daca vrei sa te bucuri de o piele hidratata si ingrijita datorita formulei inovadoare cu agenti de curatare delicati si Nutrium Moisture un amestec unic de agenti de hidratare si lipide proprii pielii.

In final, sfatul meu pentru voi este sa descoperiti frumusetea! 

Pentru surpriza de astazi, le multumesc fetelor, Cristina Cuvineanu si Andra Gherasim, IMAGE PR


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu