luni, 22 iulie 2013

Danone a lansat un nou brand de iaurturi sub marca OIKOS

In urma cu doar cateva zile, Danone a lansat un nou brand de iaurturi-OIKOS. Pentru inceput au fost lansate trei variante de produs, pe pat de fructe: capsune, kiwi sau piersici.


Noile iaurturi OIKOS, inspirate de retetele grecesti, se remarca prin continutul ridicat de proteine, de 5,4% si continutul scazut de grasime, de doar 2,2%, fiind produse cu o textura cremoasa, densa si un gust bun. Toate aceste beneficii recomanda iaurtul OIKOS ca o gustare satioasa si sanatoasa, potrivita pentru orice moment al zilei. 

„Stim din studiile de piata ca in Romania 1 din 4 lactate fermentate se consuma ca gustare. Prin lansarea OIKOS ne dorim sa crestem segmentul de gustari sanatoase din România, segment aflat într-o evolutie rapida la nivel mondial si pentru care se observa o tendinta de dezvoltare si pe piata romaneasca. Iar pentru romani mancarea este o experienta in sine, de aceea trebuie sa fie in primul rand gustoasa si satioasa - ceea ce ofera OIKOS - un iaurt consistent, satios si gustos, dar în acelasi timp si un snack sanatos”, a declarat Anca Stroe, Director de Marketing, Danone Sud Estul Europei.

OIKOS are un continut ridicat de proteine care sunt importante pentru organism, fiind utilizate in mai multe feluri, in functie de varsta si activitate: pentru crestere, pentru refacerea tesuturilor, pentru cresterea masei musculare, pentru persoanele care depun o activitate fizica intensa ori fac sport, dar si in constituirea de enzime, factori imunitari - pentru a numi doar o parte dintre beneficii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu