miercuri, 1 iulie 2015

YVES ROCHER- Noutati de VARA 2015

Inainte de a va prezenta noutatile de vara de la Yves Rocher, as vrea sa spun si care este parerea mea legata de produsele Yver Rocher, in general.


Sigur ca de-alungul timpului am testat tot felul de produse: de la cele cu preturi accesibile, pana la cele de te ustura grav buzunarul, in cazul in care vrei sa le ai in dulapiorul tau. Produsele Yves Rocher se afla printre preferatele mele si nu sunt nici scumpe. De exemplu in prezent folosesc samponul Brillance Shine Sampon, pe care astept sa il termin ca sa imi iau altul. E perfect pentru parul meu plin de fite..Nu mai spun de gelurile de dush..de cremele de corp..Imi plac produsele lor..le folosesc cu placere..


Ei bine Yves Rocher ne-a prezentat ieri noutatile de vara 2015. Sunt cele de mai sus.  Abia astept sa le testez..De fapt..imediat ce am ajuns acasa..mi-am facut manichiura cu oja din noua colectie...:) Super..urmeaza si restul..va invit sa urmariti mai jos produsele nou lansate..

Am descoperit oja care dupa prima aplicare pe unghie se vede perfect.


 
Te invit sa descoperi colectia verii in editie limitata din gama Plaisirs Nature, cu miresme parfumate de lamaie-busuioc si mar-anason, care iti vor rasfata simturile ! Ce sa-ti doresti mai mult in zilele caniculare? Sunt racoritoare si au un miros..iti vine sa le mananci..:)


Descopera si 50 de nuante noi de oja in culorile naturii, inspirate din lumea vegetala, dar si noile oje cu efect de gel, intr-o textura inovatoare, ce ofera unghiilor aspect sublim, culori vibrante, stralucire exceptionala !  

 
 Sa nu uitam de minunatul parfum..perfect pentru perioada de vara. Naturelle Osmanthus- Un suflu de prospetime si de senzualitate. 


"Mi-am imaginat un parfum revigorant, spontan si senzual. Notele de mijloc florale ale extractului de iasomie Sambac si ale esentei naturale de Osmanthus, colorata si feminina asociate cu vivacitatea esentei de lamaie si si accentele sofisticate ale esentei de cedru" - Michel Girard, creator de parfumuri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu