luni, 3 martie 2014

DOVE lanseaza noi variante din gama Dove Purely Pampering

Asa cum ne asteptam, la inceput de primavara, Dove lanseaza noi variante din gama Dove Purely Pampering. Nu cred ca a existat o gama anume pe care Dove sa o lanseze si pe mine sa nu ma multumeasca, sincer..Si ma bucur ca pot impartasi aceste noutati cu voi..


De data aceasta Dove lanseaza doua variante de produs in gama de ingrijire a corpului Dove Purely Pampering: gelul de dus Dove Pistachio Cream & Magnolia si sapunul-crema Dove Coconut Milk & Jasmine. Bucura-te de o experienta senzoriala unica cu noile arome delicioase.

Pentru mine niciun alt sapun nu poate fi mai presus de Dove...insa, pot sa spun ca pana in acest moment, dintre toate, cel mai mult imi place sapunul-crema Dove Coconut Milk & Jasmine. Nu mai vorbesc despre cum ramane pielea mea dupa ce il folosesc, dar parfumul...parfumul e demential. Acum na, depinde de gustul fiecaruia. Mie imi place si spun cu mana pe inima ca m-am indragostit de Dove a mia oara. De ce?  Pentru ca este chiar un rasfat complet: curatare eficienta, hidratare intensa si parfumuri care te surprind.

Dove, insotit de o superba magnolie si doua fete dragute,  ne-a surprins zilele trecute cu o vizita la birou..si tare ne-am bucurat :D


Sfat: Ofera-ti in fiecare zi mici momente de relaxare si rasfat cu Dove Purely Pampering. Te vei simti mai frumoasa si mai increzatoare :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu