miercuri, 19 iunie 2013

Vedetele au simtit diferenta si au vazut rezultatele cu SILHOUETTE

Dupa 10 ani de succes, marca Silhouette  a lansat noul sau concept de servicii si pachete integrate sub deviza: "Simti diferenta si vezi rezultatele!"



Evenimentul, care s-a desfasurat la hotel Radisson Blu Hotel, Bucharest,  a adunat persoane importante din showbizz-ul autohton, toate avand acelasi scop comun: Serviciile Silhouete.Fiecare dintre vedetele prezente si-au povestit experiente cu serviciile Silhouette:

Atleta Monica Iagar a fost extrem de incantata de rezultatele obtinute:  Am folosit serviciile Centrelor Silhouette dupa ambele nasteri ale fetitelor mele si am simtit diferenta! Pot spune ca aceste servicii de slabit mi-au salbat viata si simt diferenta".


Iuliana Marciuc a venit direct de la serbarea fiului ei, care a terminat
clasa 1 cu coronita. "Am acceptat cu placere invitatia doamei Ticu, recunoscuta pentru petrecerile pe
care le organizeaza. Eu sunt clienta Centrelor, chiar de 10 ani, si ma bucur ca pot beneficita de serviciile premium pe care le ofera, pe piata din Romania".Rebranding-ul Silhouette a reunit personalitati ca: Florentina Opris, Luana Ibaka, Monica Iagar impreuna cu fetita sa, Tania Budi, Irina Corduneanu (Antena 2), Florentina Fantanaru (Antena 2), Simona Dragomir (Balanescu - Antena 2) cu sotul sau, Rares Dragomir, Diana Matei, Annes, Anca Turcasiu, designer-ul Maria Simion, Adela Diaconu (Nova TV) si Diana Baicu (Top Line).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu