marți, 9 aprilie 2013

Tripla Inovatie Senzoriala cu Toleriane Teint

Rasfata-ti simturile!

Stim ca femeile cu tenul sensibil au nevoie de produse de ingrijire si machiaj special adaptate nevoilor pielii lor. In urma unui studiu, realizat cu participarea consumatoarelor de produse dermatocosmetice, jumatate dintre femeile ce cumpara produse de machiaj din farmacie, prefera un fond de ten corector, in timp ce cealalta jumatate cauta un machiaj natural, cu acoperire medie.
 Pentru toate aceste femei, La Roche-Posay a gasit o solutie! Vorbim aici despre noua generatie de fonduri de ten Toleriane Teint, produse inovatoare ce controleaza reactiile pielii sensibile pentru a oferi un confort si un machiaj durabil pe parcursul intregii zile.Toleriane Teint are texturi revolutionare din punct de vedere senzoarial, texturile fiind fie aerate ca o spuma de ciocolata sau ultra-lejere, precum apa. Trebuie sa stiti ca, noua gama Toleriane Teint este disponibila in doua variante: fond de ten spuma cu efect matifiant si fond de ten crema cu efect hidratant. Magia unei noi generatii de spuma aerata cu efect matifiant si infuzia de apa adusa de textura hibrid de fond de ten crema, va pot incanta simturile chiar si pentru cele mai exigente dintre voi. Machiajul cu Toleriane Teint este un ritual usor si placut, dar foarte sigur pentru pielea sensibila.






Am privit! Am atins! Am simtit!

Am avut sansa ca in urma cu doar cateva saptamani sa testez unul dintre aceste fonduri de ten. Pentru ca cel hidratant  se potriveste mai bine tenului meu, l-am ales si... m-am indragostit pe loc. Este singurul fond te ten care m-a multumit in totatlitate. De ce? Pentru ca Acidul Hialuronic, prezent in aceasta minunatie are capacitatea de a absorbi de 1000 de ori greutatea sa in apa, astfel incat mi-a oferit confortul si hidratarea necesara tenului meu uscat. Mai mult decat atat, cele doua fonduri de ten, atat cel matifiant, cat si cel hidratant, nu contin conservanti si nici parfum. De asemenea, au factor de protectie solara SPF 20.
Drept urmare, il puteti testa cu cea mai mare incredere, pentru ca merita.

Fetelor, pentru cele care nu ati aflat inca, placerea machiajului a ajuns si in farmacii.Chiar si cele mai exigente dintre voi vor putea gasi texturi revolutionare, o senzorialitate si calitate, echivalenta cu produsele profesionale de machiaj.
De mai bine de 40 de ani, La Roche-Posay colaboreaza cu dermatologi din intreaga lume pentru a crea produse de ingrijire si machiaj, dedicate pielii sensibile. marca este prezenta in 50 de state din cele 5 continente si este prescrisa de peste 25.000 de dermatologi.

Timp de 12 ore, pielea mea este hidratata, pentru ca am Simtit. Este proaspata- pentru ca am Atins si Tenul meu este uniformizat si luminos, pentru ca am Privit




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu