miercuri, 10 aprilie 2013

PERSPIREX, un remediu pentru transpiratia excesiva

Cel mai eficient antiperspirant folosit vreodata!





 Ce ati spune daca ar exista un antiperspirant care, cu doar o singura aplicare, sa functioneze o perioada de pana la cinci zile? Nici eu nu am fost prea convinsa, asta pana am gasit PERSPIREX. La inceput nu m-a impresionat. Mirosul intepator, destul de respingator, ce-i drept, m-a determinat sa fiu retinuta...Insa, m-am inselat amarnic. Mi-am facut curaj si am urmat tratamentul. Rezultatul? Nu credeam ca exista un produs cu o protectie atat de reala. Si totusi...Exista! 


Transpiratia excesiva sau hiperhidoza - cauzata de hiperactivitate la glandele sudoripare - pot fi experimentate de oricine in orice moment.Daca suferiti de transpiratie excesiva, probabil ati incercat mai multe solutii si ati constatat ca acestea nu au emis protectia adecvata. Perspirex este diferit. Formula acestuia, fara coloranti sau parfum este dovedita clinic ca ofera cea mai buna protectie impotriva transpiratiei si mirosului neplacut. O aplicare functioneaza o perioada de pana la cinci zile. Scapand astfel de transpiratie si de miros, puteti aplica un deodorant sau parfum la alegere. Formula unica, patentata in Perspirex este dovedita clinic ca ofera protectie reala fara transpiratie si fara miros. Este atat de eficienta incat va lucra timp de 3-5 zile.





Cum se aplică Perspirex?

Pentru cel mai bun efect, este esential sa se aplice in mod corect.
  • Aplicati Perspirex pe timp de noapte chiar inainte de a merge la culcare.
  • Se aplica pe pielea complet uscata si neiritata.
  • Clatiti dimineata, dar nu reaplicati produsul.
  • Perspirex ar trebui aplicat 2 sau 3 nopti pe saptamana, de cate ori este nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu