marți, 23 aprilie 2013

CUM AM AJUNS SA ADOR CULOAREA ROSIE PE UNGHIILE MELE

Nu am fost niciodata o mare iubitoare de oja rosie. Imi placea, insa doar atunci cand o vedeam pe unghiile altcuiva..Ma scuzam spunand ca nu ma reprezinta..."nu-mi place cum se vede la mine, nu cred ca as putea sa-mi dau vreodata cu oja rosie..le prefer pe cele naturale...bla bla bla
Cu toate astea, am inteles inca odata: "Sa nu spui niciodata...niciodata"..Nu e nevoie de mult ca sa-ti schimbi parerea. Acum am grija de manichiura mea mai mult decat oricand si am curajul sa ma dau cu orice oja..fie ea chiar si una "turbata"..

Pentru ca in ultima perioada, starea mea de spirit s-a schimbat mai mult decat am crezut ca se va schimba vreodata...Si gandirea mea a fost alta...am zis: De ce nu? Am renuntat la cateva oje "triste", pentru care facusem deja o obsesie si am pus in locul lor tot atatea oje..indraznete, asa cum ma simteam si eu de altfel: INDRAZNEATA! Si..ce credeti? Imi place de mor culoarea rosie, nu doar pe unghiile prietenelor mele, ci...chiar pe ale mele...Atunci cand vreau sa am o zi perfecta...atunci cand vreau sa alung orice urma de pesimism...folosesc iubita mea oja rosie de la O.P.I- Big Apple Red, cel mai frumos rosu pe care l-am vazut vreodata..Cum imi place mie sa spun: Poti folosi oja si ruj rosu, pentru zile negre! Pentru ca trebuie sa precizez neaparat ca, intr-un moment de nebunie, am avut curajul sa port ruj rosu pe buze! Asta la incurajarile  unei "Intelepte", zuza G, recunosc!Multa munca de lamurire a mai dus cu mine si multe pareri pro a trebuit sa adun, ca sa spun: Da, fie! :D


Cum va spuneam, am avut o zi frumoasa, cu soare..chicoteli...si ..oja rosie

Un comentariu: