joi, 7 mai 2015

DOVE MEN - o campanie despre adevarata putere a barbatului modern

Barbatul considera ca unul dintre atributele masculinitatii autentice este grija pe care o au fata de ceilalti, desi aceasta nu se regaseste in actualul stereotip al barbatului modern.

Barbatul puternic in ziua de azi este mai mult decat un barbat cu statut, influenta sau putere fizica. Doar 7% dintre barbati in in care masculinitatea este mediatizata in prezent.



Bărbatul puternic din ziua de astăzi este mai mult decât un bărbat cu statut, influență sau putere fizică. 90% dintre bărbații din întreaga lume văd în grija față de ceilalți un semn de putere, conform unui studiu recent realizat de Dove Men+Care, unul dintre brandurile de îngrijire personală pentru bărbați din portofoliul Unilever. Mai mult, 86% dintre bărbați afirmă că definiția masculinității a evoluat (comparativ cu generația din care fac parte tații lor), dar că felul în care aceasta este reprezentată în media nu s-a schimbat.

În acest context, Dove Men+Care lansează campania ”Real Strength”, o campanie care surprinde viziunea actuală despre masculinitate, aducând în prim plan un alt atribut al acesteia, grija pe care o are bărbatul modern pentru cei din jur. Parte integrantă a noii campanii, spotul ”Real Strengths Moments” prezintă momentele din viața fiecărui bărbat în care grija și atenția față de ceilalți și față de sine îl fac mai puternic. 

 „Am creat campania <<Real Strength Moments>> pentru a vorbi despre percepția actuală a masculinității. În centrul conceptului modern de „masculinitate” stă puterea de caracter. Calități precum integritatea, onestitatea și modul în care bărbații au grijă de ei inșiși, dar și de cei din jur sunt definitorii pentru percepția actuală a bărbaților asupra masculinității – versus forța fizică sau puterea de influență și dominare care erau apreciate mai mult de către generațiile anterioare. Astăzi, tot mai mulți bărbați își câștigă respectul și pentru că sunt mult mai deschiși să-și accepte latura protectoare și recunosc că aceste experiențe le aduc satisfacție și îi fac mai puternici.” afirmă Dan Oprescu, Brand Building Director Home & Personal Care Unilever South Central Europe.

 Un studiu despre ce conferă putere unui bărbat
Campania a fost dezvoltată plecând de la un studiu realizat la nivel global de Dove Men+Care pentru a afla care sunt percepțiile bărbaților din lumea întreagă despre masculinitate și despre ce anume îi face pe ei să se simtă cu adevărat puternici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu