Noul pahar de iaurt beneficiază de un format deosebit, unic pe piața din
România, brevetat de Danone, cu un design mai atractiv, mai colorat și mai
elegant, fiecare produs având o culoare specifică. Produsele care vor beneficia
de noul „outfit” KISS sunt cele mai populare iaurturi de pe piață, variantele în
format „spoonable” din gamele Danone Natural, Activia, Danone Delicios,
Danonino, Cremosso, Danone Disney. Astfel, produsele Danone
vor fi de acum mai ușor de identificat și diferențiat la raft, noul pahar KISS aducând un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a
iaurturilor. “Mai mult decât atât, noul pahar are un design mai ergonomic, având o bază
rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât să putem
savura iaurtul până la ultima linguriță. România este prima țară din estul
Europei în care compania implementeaza această inovație”, explică Anca Stroe, Director marketing Danone Europa de Sud Est.
Danone este producătorul cu cel mai mare și diversificat portofoliu de
iaurturi, produsele sale adresând gusturile tuturor, indiferent de vârstă și
preferințe. Danone oferă de la formule foarte simple de iaurt alb ce au la bază
doar lapte și fermenți, până la rețete sofisticate aduse de gamele de răsfăț
sau chiar soluții gata de consumat în momente specifice de consum, cum sunt
iaurturile pentru micul dejun sau cele care pot fi servite ca gustare între
mese. Iaurturile Danone produse în Romania au beneficiat în ultimii ani de
îmbunătățiri constante la nivelul formulelor, astfel încât să răspundă noilor
noastre preferințe. Danone a lansat rețete foarte simple, utilizează coloranți
obținuți din concentrate de suc de fructe și legume sau arome naturale, a
introdus iaurturi cu mai multe straturi de gem de fructe.
Noul pahar KISS va beneficia totodată de o campanie națională de comunicare
care va consta într-o serie de spoturi TV, panouri outdoor, sampling neconvențional,
activări in-store, în social media și în mediul online, inclusiv o pagină
dedicată KISS pe site-ul www.danone.ro.
Relansarea portofoliului Danone a presupus o investiție de 10 milioane de
lei și a avut la bază modernizarea și implementarea unei tehnologii unice în fabrica
Danone din București.
Danone este liderul pieței atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piață
de peste 50%, cât și pe cel de lactate proaspete. De asemenea, consumatorii
români au ales Danone pe primul loc
în topul calității iaurturilor de pe piața din România (conform studiului QUDAL
- Quality medal realizat în 2015 de compania elvețiană ICERTIAS). Totodată,
Danone a fost ales doi ani la rând drept iaurtul care oferă cel mai bun raport
calitate/preț (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS, 2014/2015).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu