Dove și-a asumat misiunea de a crea o lume în care frumusețea este o sursă de încredere, nu de anxietate. Astfel ca, noua campania DOVE Mirrors incurajeaza femeile sa se priveasca in oglinda si sa-si descopere frumusetea.
Dove lanseaza o noua campanie, construite în jurul unui spot video - Dove Mirrors (https://www.youtube.com/watch?v=ky4-T6z0gDw&list=UUwnhD8ECd4GYZgacjdabzeA). Filmul subliniază discrepanţa dintre reacţiile femeilor adulte şi cele ale fetelor aflate la o vârstă fragedă, atunci când sunt în faţa unei oglinzi.
Campania are la bază cel mai recent
studiu Dove conform căruia una din trei femei* recunoaște că se simte incomod şi își zâmbește foarte rar atunci când se
privește în oglindă. Femeile sunt cel
mai aprig critic al felului în care arată, atunci când se privesc concentrându-și mai degrabă atenția asupra defectelor, în timp
ce tinerele fete adoră ceea ce văd în oglindă.
”Femeile
tind să se subestimeze atunci când se privesc în oglindă, iar acest
comportament le afectează încrederea în sine şi le face să se simtă nemulțumite de felul în care arată.
Sperăm că filmul Dove Mirrors va inspira femeile să reconsidere modul în care își percep imaginea în oglindă,
astfel încât de fiecare dată când se privesc să facă acest gest doar pentru a-și confirma frumusețea” declară Dan Oprescu – Brand
Building Director Home & Personal Care Unilever South Central Europe.
Frumusețea este o sursă de anxietate,
ceea ce împiedică femeile să fie mulțumite de propria reflexie
Atunci
când femeile privesc în oglindă văd dincolo de înfățișarea lor. De cele mai multe ori
femeile își percep emoțiile negative, născute din
nemulţumirea legată de felul în care arată. 60% dintre femei își percep starea de spirit, nu
doar imaginea reflectată în oglindă, iar una din trei femei descrie ceea ce
vede printr-un atribut negativ. Încurajarea femeilor să-și descopere frumuseţea, în
primul rând în faţa oglinzii, le poate ajuta să-și îmbunătățească încrederea de sine și să-și atingă potențialul maxim de frumusețe. Dove crede că atunci când
femeile arată și se simt bine, sunt mai
fericite.
Fetele
„oglindesc” comportamentul mamelor lor
Fetele
copiază comportamentul mamelor lor în ceea ce privește frumusețea și încrederea de sine. Este
important ca mamele să-și recunoască propria frumusețe și să dea exemple pozitive
fiicelor lor. Dove invită toate femeile să retrăiască bucuria pe care o simțeau în perioada copilăriei,
atunci când se priveau în oglinda, și să transmită sentimentul
următoarei generații.
Cu cât
privești mai mult, cu atât îți place mai puțin
Deși femeile se simt incomod
atunci când se privesc, simt nevoia să se uite în oglindă foarte des. În medie,
femeile se privesc în oglindă de aproximativ șase ori pe zi, ajungând la 50
de minute în decursul a 24 de ore. 15% dintre femei admit că nu au fost
niciodată mulțumite de propria imagine în
oglindă, considerând oglinda ca fiind
cel mai aprig critic al lor. Deși nu le place reflexia lor,
femeile își alimentează nemulțumirea legată de felul în care
arată de-a lungul întregii zile, folosind diverse ocazii pentru a se privi în
oglindă: în cea retrovizoare (50%), în geamurile magazinelor (48%) sau în
oglinzile din lifturi (44%).
Dove
invită toate femeile să-și admire frumusețea naturală atunci când se
privesc în oglindă și să zâmbească.
Misiunea
Dove:
Dove
crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și fericire, de aceea își asumă misiunea de a inspira
femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și de a le încuraja să considere
frumusețea o sursă de încredere, nu de
anxietate.
Dove
este diferit. Este primul brand care redefinește feminitatea și dă valoare frumuseții naturale, în pofida
stereotipurilor de perfecțiune.
Dove
inspiră femeile să-și aprecieze frumusețea la adevărata sa valoare,
pentru că aceasta vine atât din interior, cât și din exterior. Privirea,
zâmbetul, atitudinea, optimismul, simțul umorului sunt doar câteva
dintre atuurile care pun femeile în evidență. Ele radiază de frumusețe când se simt bine în pielea
lor și când se acceptă exact așa cum sunt.
Despre
studiu
Studiul
Dove Mirrors a fost efectuat la finalul anului 2013 pe un eșantion de 6.006 femei cu vârsta
cuprinsă între 18-64 ani. Acesta s-a desfășurat în 12 țări: Statele Unite ale
Americii, Canada, Mexic, Brazilia, Argentina, Marea Britanie, Germania, Italia,
India, China, Tailanda și Filipine.
Studiul
explică felul în care femeile se raportează la imaginea pe care o văd
reflectată în oglindă și evidențiază mai multe aspecte cheie:
Femeile
sunt nemulțumite de ceea ce văd în
oglindă:
- 9 din
10 femei se simt incomod când se privesc în oglindă
- 1 din
5 femei recunoaște că nu a fost niciodată mulțumită de ceea ce a văzut în
oglindă
- 6 din
10 femei aleg un atribut fizic negativ pentru a descrie cum se percep când se
privesc în oglindă: ”prea grasă” (30%) și ”neatrăgătoare” (19%)
Dar se
privesc în oglindă în mod regulat:
- în
medie, femeile se privesc în oglindă de 6 ori pe zi, alocând acestui obicei 50
de minute pe zi / o zi pe lună
- 9 din
10 femei se privesc de-a lungul unei zile în: oglinzile retrovizoare (50%),
geamurile magazinelor (48%), oglinzile compacte (46%) sau cele din lifturi
(44%)
Femeile
folosesc oglinzile pentru a se concentra pe ceea ce nu le place la ele:
- 1 din
4 femei se concentrează pe defecte
- 1 din
4 femei își încordează abdomenul atunci
când stă în fața unei oglinzi
- 1 din
3 femei spune că uneori simte oglinda ca fiind cel mai aprig critic al ei
Oglinda
reflectă mai mult decât înfățișarea:
- 6 din
10 femei își văd starea de spirit, nu doar
înfățișarea atunci când se privesc în
oglindă
- 3 din
4 femei aleg cuvinte emoționale pentru a descrie cum se
simt când se privesc în oglindă, iar 1 din 3 femei folosește un cuvânt emoțional negativ, precum ”neliniște” (13%)
Privitul
în oglindă le poate determina pe femei să se simtă mai rău:
- 1 din
3 femei se simte mai rău în legătură cu felul în care arată
- 1 din
5 femei recunoaște că își poate strica dispoziția pentru întreaga zi
- 1 din
5 femei uneori evită să se privească în oglindă
-
femeile care sunt nemulțumite de ceea ce văd în oglindă
se privesc mult mai rar (1,5 ori pe zi) în comparație cu cele mulțumite de felul în care arată
Femeile
nu zâmbesc în oglindă
- 1 din
3 femei recunoaște că își zâmbește foarte rar atunci când se
privește în oglindă
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu