duminică, 21 aprilie 2013

AM OPRIT TIMPUL IN LOC- La Centrul Caresse


Am avut sansa, ca intr-una din zilele trecute, alaturi de jumatatea mea de prosteala, Gabriela Dumba, sa trec pragul Centrului CARESSE, pentru cateva momente de relaxare. Imi facusem deja programare cu o saptamana inainte, ca sa fiu sigura ca o sa am un sfarsit de saptamana perfect...si...l-am avut. Pana sa ajung la Caresse am trecut in revista cateva saloane de infrumusetare, care nu m-au impresionat in mod deosebit, insa de cum am intrat in acest calduros salon, m-am simtit ca acasa. Incepand de la zambetul oamenilor care ne-au intampinat si pana la felul in care arata acest salon...atat de primitor. Este pentru prima data cand sunt impresionata de un asemenea loc si va recomand din inima sa incercat sa ajungeti acolo, pentru ca merita...si preturile nu sunt deloc piperate...



Ma bucut ca m-am lasat pe mana fetelor, chiar daca doar pentru o mani/pedi si un pensat. Sunt convinsa ca, in curand, o sa-mi gasesc din nou motive sa apelez la serviciile lor...Aaa...si neaparat, daca ajungeti acolo, intrati si la cafeneaua pe care o gasiti la parter...Cu ocazia unui eveniment, m-am lasat cucerita de cea mai buna si aromata cafea pe care am baut-o vreodata...:)

Si uite asa, am incheiat saptamana agitata....dar m-am pregatit..pentru un weekent luminos!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu