miercuri, 22 februarie 2017

Noua campanie Dove inspiră femeile din România să creadă în propria lor frumusețe

Un pilor debutant de raliu, un pilot comandant de aeronava și un arbitru de fotbal. Cristiana, Adina și Cristina. Pentru ele, pasiunea și dorința de a-și vedea visul împlinit au fost mult mai importante decât părerea celor din jur sau decât percepția generală care asociază o meserie cu un anumit profil sau trăsături fizice specifice.

Cristiana, Adina și Cristina  au conștientizat că frumusețea este o alegere personală. Acesta este și mesajul noii campanii Dove, "Frumusețea mea, alegerea mea".



Femeile sunt expuse adesea la o multitudine de critici legate de propria frumusețe, fiind provocate permanent legat de rolul pe care ar trebui să-l aibă în societate sau despre ce ar trebui sau nu să facă. Conform celui mai recent studiu Dove*, 8 din 10 femei consideră că fiecare femeie are propriul atu care-i definește frumusețea. Cu toate acestea, multe dintre ele văd frumusețea ca fiind o barieră în calea reușitei lor. Prin poveștile celor trei românce, Dove își propune să inspire femeile să-și recunoască propria frumusețe și să nu se raporteze la cei din jur, indiferent de ceea ce aleg să facă.



„Lumea spunea că sunt prea delicată, că nu mă voi descurca. Eu spun că pasiunea mea îmi dă puterea de care am nevoie pentru a-mi urma visul. Sunt Cristiana Oprea și sunt pilot debutant de raliu.”
o   Pentru a se simți încrezătoare, 9 din 10 femei consideră că este important să faci ceea ce-ți place cu adevărat, conform studiului amintit. Este și cazul Cristianei Oprea, pilot debutant de raliu. Lumea i-a spus că a fi pilot de raliu este o activitate prea periculoasă și prea dificilă pentru o fată atât de delicată. Pasiunea, însă, i-a dat puterea de care a avut nevoie pentru a-și urma visul.
„Lumea spunea că sunt prea visătoare și cu capul în nori. Eu spun că am un vis împlinit. Sunt Adina Aniculăesei și sunt pilot comandant de aeronavă.”
o   Adina Aniculăesei este pilot comandant de aeronavă, cu peste 8.000 de ore de zbor. Ea a reușit în ciuda vocilor celor din jur care-i spuneau, când era mică, că este prea visătoare și cu capul în nori pentru această meserie. Alegerile pe care le-a făcut au ajutat-o să atingă înălțimile mult dorite. Povestea Adinei este o sursă de inspirație, în contextul în care 8 din 10 femei consideră că este important pentru ele să-și atingă obiectivele pentru a se simți încrezătoare.

„Lumea spunea că nu mă voi putea impune în fața unui stadion întreg. Eu spun că în teren sunt un arbitru. Nu o arbitră. Sunt Cristina Dorcioman și sunt arbitru profesionist de fotbal.”
o   Cristina Dorcioman s-a confruntat cu prejudecățile celor din jur când a decis să se facă arbitru. Ea le-a demonstrat tuturor că se poate impune în fața unui stadion întreg și a devenit arbitru profesionist de fotbal. În aceeași ordine de idei, 8 din 10 femei sunt de acord că, pentru a se simți frumoase, este important să se simtă ele însele și nu să încerce să copieze pe altcineva.

Descoperă poveștile celor trei românce accesând acest film și alătură-te conversației despre frumusețea adevărată pe doveclub.ro/frumusetea-mea/ și pe #FrumuseteaMeaAlegereaMea.
Campania Dove este susținută la nivel global prin poveștile unor femei puternice, ce au depășit barierele legate de aspectul fizic și și-au urmat visurile. Video poate fi urmărit aici.
60 de ani de frumusețe adevărată
Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumusețe și fericire, de aceea își asumă misiunea de a inspira femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și de a le încuraja să considere frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate.

Dove este primul brand care a vorbit despre ”frumusețea adevărată”, frumusețea autentică, naturală, unică. Anul acesta, Dove aniversează, la nivel global, 60 de ani de frumusețe adevărată și își continuă misiunea.
Prin campania Frumusețea Mea. Alegerea Mea - o sursă de inspirație pentru femeile din întreaga lume, Dove aduce în prim plan provocările actuale pe care le întâmpină femeile în legătură cu propria lor frumusețe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu