luni, 22 august 2016

Produse Yves Rocher lansate in vara anului 2016. Le-ai incercat?

Asa cum era de asteptat, Yves Rocher a lansat cateva produse minunate in vara acestui an, pe care le-am testat cu placere si  ca de fiecare data, m-am bucurat de calitatea lor. In dulapiorul meu magic detin suficiente produse din gama Yves Rocher, care sa-mi rasfete pielea si care sa ma incante cu aromele placut.

Astept cu nerabdare fiecare produs lansat de Yves Rocher si mai jos va voi prezenta minunatiile acestei veri, de care eu m-am bucurat si de care sper sa va bucurati si voi.


Apa de toaleta- Quelques Notes D'Amur sau mai exact, euforia unei intalniri romantice...:)

Trandafir Damascena, semințe de ambretă și muguri de coacăze. Un ansamblu olfactiv ce poartă nota efervescenței emoționale a unei întâlniri romantice. Descoperiți si voi Apa de toaletă Quelques Notes d’amour ! 

Chiar daca ne aflam spre sfarsitul verii, nu ezitati sa folositi Spray-ul cu protectie invizibila pentru corp: SPF 15, 30 sau 50. Miroase atat de bine si iti ofera protectie garantata.

Pregătiți bagajele pentru weekend-ul prelungit? Luați cu Dvs. și Spray-ul cu protecție invizibilă și tot ceea ce va trebui să faceți este să vă bucurați de soare! Ce factor de protecție preferați: 15 sau 30?
 
Vă doriți un demachiant care tonifiază și redă suplețea pielii dintr-un singur gest?  Încercați Apa micelară calmantă 2 în 1! Extractul din frunze de Sigesbeckia Orientalis a fost selecționat pentru proprietățile sale dermo-calmante dovedite. Asemenea unei cataplasme vegetale, calmează, repară și protejează.*
Perfect demachiată, pielea rămâne tonifiată și hidratată.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu