duminică, 26 aprilie 2015

START CONCURS DOVE!!!

DOVE relanseaza noua gama de geluri de dus, acum cu o forma revolutionara, ce asigura o piele mai fina si mai catifelata, insa de la prima folosire.Astfel, Dove seteaza un nou standar de ingrijire a pielii transformand experienta dusului, intr-un moment de adevarata relaxare.

Cercetatorii Dove au reusit sa imbine pentru prima data ingrijirea superioara si proprieteti senzoriale deosebite intr-o formula inovatoare mult mai delicatam cu textura matasoasa si o spuma mai bogata.

.
Rezultatul este o piele frumoasă, vizibil mai fină și catifelată, chiar după primul duș. În plus, îngrijirea oferită de gelurile de duș Dove îți oferă confortul și încrederea de sine necesare pe parcursul întregii zile.



Noul portofoliu de geluri de duș presupune: o nouă formulă revoluționară, o etichetă mai elegantă, dar și introducerea a 3 variante noi de produs.

Noi variante de geluri de duș:
Dove își extinde portofoliul cu 3 variante noi:
Dove Gentle Exfoliating, cu particule exfoliante delicate ce redau luminozitatea și strălucirea naturală a pielii;
Dove GoFresh Revitalise, cu parfum proaspăt de mandarine și flori de Tiaré îți revigorează pielea – modul perfect prin care-ți poți începe ziua și ritualul de frumusețe și
Dove Caring Protection, cu un nivel ridicat de uleiuri naturale, special creat pentru pielea uscată, pentru a o proteja cu delicatețe și pentru a-i asigura hidratare în profunzime (Stratum Corneum).
Portofoliul complet de geluri de duș Dove include:
Gama de bază cu variantele: Dove Deeply Nourishing, Dove Gentle Exfoliating, Dove Silk Glow și Dove Caring Protection
Gama GoFresh cu variantele: Dove Fresh Touch, Dove Revitalise, Dove Restore și Dove Revive
Gama Purely Pampering cu variantele: Dove Shea Butter with Warm Vanilla, Dove Coconut Milk with Jasmine Petals, Dove Almond Cream with Hibiscus, Dove Pistachio Cream with Magnolia


Viziunea Dove despre frumusețe:


Dove este primul brand care redefinește feminitatea și dă valoare frumuseții naturale, asumându-și misiunea de a schimba percepția femeilor din România asupra frumuseții. Frumusețea ar trebui sa fie o sursa de încredere, nu de anxietate.
Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumuseţe şi fericire. În viziunea Dove, frumuseţea înseamnă înainte de toate îngrijire și răsfăț.

____



RASPUNDETI in josul paginii la intrebarea: Ce beneficii va doriti de la gelul vostru de dus? 






Premii oferite:

5 kit-uri de răsfăț, fiecare format din 3 geluri de duș Dove:

Ritualul tău zilnic de frumusețe poate începe acum cu o experiența unică de răsfăț cu noile geluri de duș nutritive îmbogatite cu tehnologia inovatoare Nutrium Moisture™ și spumă cremoasă și bogată:
Dove Deeply Nourishing – hidrateaza pielea in profunzime chiar din timpul dusului si te învăluie în catifelare

Dove Gentle Exfoliating - cu particule exfoliante delicate ce redau luminozitatea și strălucirea naturală a pielii

Te vei putea bucura de un duș revitalizant cu noul gel de dus nutritiv Dove GoFresh Revitalize. Îmbogățit cu tehnologia inovatoare Nutrium Moisture™ și parfum proaspăt de mandarine și flori de Tiaré acesta îți învăluie pielea în catifelare și prospețime.

RASPUNDETI in josul paginii la intrebarea: Ce beneficii va doriti de la gelul vostru de dus? 

 Perioada concursului: 27 Aprilie- 7 Mai

BAFTA! 



UPDATE: Castigatoarele celor mai bune geluri de dus Sunt urmatoarele:

Mirela Cristina Urse
Stefania Ogaru
Denisa 
Neagu Viorica
Marilena Andrei


Felicitari!

83 de comentarii:

  1. Mi-as dori ca gelul de dus sa imi hidrateze eficient pielea si sa aiba o aroma placuta si relaxanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi doresc ca gelul meu de dus sa mi curete eficient pielea, sa mi o hidrateze corespunzator, sa aiba o aroma fresh si sa mi ofere senzatia de prospetime! Concluzionand: imi doresc o experienta senzoriala desavarsita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Multumim pentru concurs!
    Eu imi doresc cel mai mult hidratare, de aceea folosesc cu drag marca Dove cand am ocazia! De fapt, incerc sa am tot timpul la indemana macar un gel de dus de la Dove! Si tare mi-as dori sa am ocazia sa incerc si aceste ultime noutati! Pe langa hidratarea care este un factor cheie in cazul meu pentru ca am pielea uscata si sensibila, imi mai doresc catifelare si parfum placut, care sa persiste- daca nu cer prea mult! Si evident, gelul de dus trebuie sa imi confere o senzatie de curatare, sa ma simt fresh si gata pentru noi provocari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim! Eu i.mi doresc un gel de dus care sa nu.mi mai usuce pielea...sa catifeleze,sa hidrateze, sa te faca sa te simti unica si speciala...Stiu ca DOVE ma poate ajuta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa hidrateze pielea, sa miroasa frumos si sa pesiste:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hidratare si miros placut

    RăspundețiȘtergere
  7. Mosteanu Viorica27 aprilie 2015 la 05:01

    Aroma placuta su hidratare intensa

    RăspundețiȘtergere
  8. hidratare, scrub, energie, parfum

    RăspundețiȘtergere
  9. Hidratare si catifelare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi doresc hidratare, rasfat, sa-mi curete eficient pielea, sa-mi ofere o stare fresh!

    RăspundețiȘtergere
  11. Beneficiile pe care mi le doresc de la un gel de dus sunt curatare, hidratare , un parfum discret

    RăspundețiȘtergere
  12. Curatare delicata a pielii, hidratare intensa si parfumare discreta !

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi doresc curatare delicata si hidratare corespunzatoare! Imi doresc un parfum senzational!

    RăspundețiȘtergere
  14. Îmi doresc ca gelul de duș să hidrateze pielea și să-i confere strălucire. Totodată este important să aibă un miros plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru mine gelul de dus trebuie sa aiba un miros placut sa fie cremos si sa lase pielea parfumata, hidratata si catifelata

    RăspundețiȘtergere
  16. Astept ca gelul meu de dus sa hidrateze foarte bine, sa miroasa frumos, sa se pastreze mirosul, sa fie cremos dar sa se clateasca bine sa nu am senzatia de sapun ramas pe piele.
    krystyana84@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Gelul de dus trebuie sa-mi hidrateze si sa-mi catifeleze pielea si trebuie sa aiba un miros placut.

    RăspundețiȘtergere
  18. Marilena Andrei (marilenaandrei67@gmail.com) - De la Dove imi doresc un scrub in profunzime, o piele hidratata si catifelata in fiecare zi. I LOVE DOVE

    RăspundețiȘtergere
  19. Neagu Viorica (vioricaneagu29@yahoo.com) Gelul de dus trebuie sa-mi hidrateze, catifeleze pielea si sa lase un miros placut si persistent pe piele.

    RăspundețiȘtergere
  20. Un gel de dus foarte bun face diferenta pana si... in dragoste. De fiecare data cand pielea mea e catifelata, hidratata si are un miros imbietor, iubitul meu simte asta, fara sa mi-o spuna. Il vad ca ma atinge altfel, imi maseaza mainile fara sa i-o cer, imi lauda pielea de bebelus si cand ii spun ca mi-e frica de pragul de 30 de ani, rade si imi compara tenul cu cel al unei papusi de portelan. De la noul gel de dus Dove as vrea sa obtin hidratare si catifelare, si un miros care sa-l faca pe iubitul meu sa nu se mai sature de mine. Poate cer prea mult, dar visez sa aiba si acel efect de revigorare promis. Cand ma intorc de la alergat, mai mult in patru labe, transpirata si vlaguita, sa ma simt din nou energica, sa am pofta de viata, sa fie inca noaptea tanara. Am convingerea ca noul gel de dus nutritiv Dove GoFresh Revitalize are tot ceea ce ii trebuie sa satisfaca chiar si cele mai exigente pretentii. stanaurica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-ar placea sa aiba un miros placut si sa hidrateze foarte bine pielea

    RăspundețiȘtergere
  22. Mi-ar placea un gel de dus care sa ofere, nu doar sa promita, o piele mult mai catifelata.

    RăspundețiȘtergere
  23. de la gelul meu de dus imi doresc sa fie cremos, sa miroasa frumos, si sa faca multa, multa spuma

    RăspundețiȘtergere
  24. Imi doresc o curatare delicata si o hidratare corespunzatoare.

    RăspundețiȘtergere
  25. Gelul de dus trebuie sa hidrateze pielea, sa aiba un parfum subtil si placut, sa-mi lase senzatia de prospetime

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi doresc ca acesta sa fie cremos, sa hidrateze, catifeleze si sa curete in profunzime pielea si sa aiba un miros placut, fresh!

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi doresc ca gelul de dus sa fie hidratant in primul rand, apoi sa fie placut parfumat, sa fie cremos si sa exfolieze delicat pielea. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi doresc hidratare si sa aiba un miros placut.

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi doresc ca gelul meu de dus sa imi lase pielea fina, curata si frumos mirositoare

    RăspundețiȘtergere
  30. Imi doresc ca gelul meu de dus sa curete bine,sa miroase si sa catifeleze pielea!

    RăspundețiȘtergere
  31. Imi place sa folosesc un gel de dus care sa miroasa frumos, sa ofere hidratare, o piele mai fina si mai catifelata.

    RăspundețiȘtergere
  32. Maria Ungurean: Imi doresc ca gelul de dus sa fie cremos, sa aiba un miros placut si sa ofere hidratare.

    RăspundețiȘtergere
  33. Geta Branzanu (geta75@yahoo.com)
    Gelul de dus perfect pentru mine trebuie sa fie usor abraziv, sa miroase frumos, sa curete foarte bine, sa fie hidratant si sa lase pielea fina si catifelata.

    RăspundețiȘtergere
  34. Imi plac gelurile de dus cremoase cu arome florale sau de citrice care hidrateaza, ma relaxeaza si ma reincarca cu energie.

    RăspundețiȘtergere
  35. Curatare adecvata si o hidratare corespunzatoare.

    RăspundețiȘtergere
  36. Elena Craciun
    Gelul de dus trebuie sa fie cremos, sa aiba un parfum discret si sa lase pielea catifelata si hidratata.

    RăspundețiȘtergere
  37. Ileana Zota
    In general prefer gelurile de dus fresh, revigorante, texturile cremoase, care simt ca-mi hranesc pielea.

    RăspundețiȘtergere
  38. Gelul de dus trebuie sa fie foarte hidratant si delicat ca sa se poata potrivi cu pielea mea sensibila.
    Maria Gabriella
    (maria.gabriella67@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  39. de la gelul de dus imi doresc sa imi hidrateze foarte bine pielea, sa faca multa spuma si sa miroasa frumos

    RăspundețiȘtergere
  40. de la gelul de dus imi doresc sa imi hidrateze foarte bine pielea, sa faca multa spuma si sa miroasa frumos

    RăspundețiȘtergere
  41. Gelul de dus imi place sa fie cremos si sa hidrateze pielea!

    RăspundețiȘtergere
  42. Imi doresc curatare delicata si hidratare persistenta!

    RăspundețiȘtergere
  43. sa aiba un miros placut si sa hidrateze foarte bine pielea.

    RăspundețiȘtergere
  44. Imi doresc ca gelul meu de dus sa curete bine,sa miroase si sa catifeleze pielea!

    RăspundețiȘtergere
  45. Marian Adriana1 mai 2015 la 06:05

    De la gelul de dus imi doresc sa imi hidrateze foarte bine pielea si sa faca multa spuma.

    RăspundețiȘtergere
  46. Cand imi aleg gelul de dus, caut sa fie unul hidratant, care sa curete pielea eficient, dar delicat, si sa aiba un miros ademenitor. Toate aceste calitati le regasesc in gelurile de dus Dove, care sunt nelipsite din baia mea!

    RăspundețiȘtergere
  47. Imi doresc sa curate bine si sa hidrateze in acelasi timp!

    RăspundețiȘtergere
  48. De la gelul de dus imi doresc sa aiba miros placut si sa hidrateze si sa curete pielea!

    RăspundețiȘtergere
  49. Imi doresc hidratare,catifelare si sa aiba un miros placut.

    RăspundețiȘtergere
  50. Gelul de dus trebuie sa-mi hidrateze si sa-mi catifeleze pielea.

    RăspundețiȘtergere
  51. Imi doresc ca gelul meu de dus sa imi lase pielea fina, curata si frumos mirositoare.

    RăspundețiȘtergere
  52. Imi doresc sa-mi iubeasca pielea, s-o faca catifelata si sa-mi ofere senzatia de prospetime.

    RăspundețiȘtergere
  53. de la gelul meu de dus imi doresc sa miroasa frumos, sa curete pielea, sa o hreanasca si sa o hidrateze.

    RăspundețiȘtergere
  54. De la un gel de dus am asteptari mari: imi doresc sa aiba textura fina, miros mai mult decat placuta, sa curete pielea bine dar sa o lase catifelata si hidratata.

    RăspundețiȘtergere
  55. Un gel de dus care sa fie pe placul meu trebuie sa imi dea senzatia de mangaiere, sa imi curete pielea, sa o hidrateze si sa o parfumeze pe toata durata zilei.

    RăspundețiȘtergere
  56. Un gel de dus bun dupa parerea mea este acela care lasa pielea placuta, catifelata si hidrateaza

    RăspundețiȘtergere
  57. Imi doresc hidratare, rasfat, sa-mi curete eficient pielea

    RăspundețiȘtergere
  58. un gel de dus trebuie sa imi catifeleze pielea si s-o lasa foarte fina

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna . foarte frumos concursul. Imi doresc ca gelul de dus sa fie..mare, bun ca pret, sa aibe un miros delicat de flori, sa imi lase pielea fina si catifelata

    RăspundețiȘtergere
  60. de la gelul de dus imi doresc sa imi hidrateze foarte bine pielea, sa faca multa spuma si sa miroasa frumos....intreaga zi!!

    RăspundețiȘtergere
  61. mi-ar place ca gelul de dus sa imi ofere o noua senzatie de prospetime..fermitate si inviorare!!!

    RăspundețiȘtergere
  62. Imi doresc sa curețe bine si sa lase pielea hidratata, fina si cu un miros placut!

    RăspundețiȘtergere
  63. Imi doresc ca gelul meu de dus sa mi curete eficient pielea, sa mi o hidrateze corespunzator, sa aiba o aroma fresh si sa mentina intr-o stare de euforie

    RăspundețiȘtergere
  64. Gelul de dus trebuie sa-mi hidrateze si sa-mi catifeleze pielea, dar si sa fie parfumat ca sa placa fetelor :))

    RăspundețiȘtergere
  65. Gelul de dus perfect pentru mine trebuie sa aibe un miros placut, sa curete bine piela si sa faca multa spuma

    RăspundețiȘtergere
  66. Gelul de dus mi-l doresc sa fie hidrantant. Sa aibă un miros proaspăt, sunt fanul celor cu extracte de citrice. Si eventual ceva particule exfoliante.

    RăspundețiȘtergere
  67. imi doresc sa curete bine pielea, sa o catifeleze si sa mi-o parfumeze intreaga zi

    RăspundețiȘtergere
  68. Gelul meu de dus trebuie sa imi hidtrateze si catifeleze pielea, sa dureze cat mai mult si sa imi ofere propsetime.

    RăspundețiȘtergere
  69. Pentru majoritatea femeilor dusul are un rol functional, acela de a lasa pielea curata. Dusul poate deveni si un prim pas important in ritualul de frumusete daca folosesti produsele potrivite. Ingrijirea delicata, in profunzime, si spuma bogata e tot ce am nevoie de la un gel de dus ce transforma momentele petrecute la dus in momente speciale.

    RăspundețiȘtergere
  70. Popescu Daniela Marinela5 mai 2015 la 12:50

    Imi doresc sa miroasa bine si sa sa curete la fel de bine!

    RăspundețiȘtergere
  71. De la gelul de dus imi doresc sa imi curete pielea, fara sa o usuce, si sa imi lase pielea fin parfumata:)

    RăspundețiȘtergere
  72. De la gelul de dus imi doresc sa imi curete pielea, fara sa o usuce, si sa imi lase pielea fin parfumata:)

    RăspundețiȘtergere
  73. Să îmi hidrateze şi catifeleze pielea şi să mă încânte cu parfumul lui :)

    RăspundețiȘtergere
  74. Multa hidratare, ingrediente benefice pielii si o aroma delicioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  75. Imi place ca gelul de dus sa fie hidratant, sa fie revigorant si sa aiba miros frumos!

    RăspundețiȘtergere
  76. Hidratare si catifelare

    RăspundețiȘtergere
  77. Hidratare, catifelare si senzatie de prospetime

    RăspundețiȘtergere
  78. Mi-as dori ca gelul de dus sa imi hidrateze eficient pielea si sa aiba o aroma placuta si relaxanta. (Raluca Stefania Ogaru)

    RăspundețiȘtergere
  79. Să îmi hidrateze şi catifeleze pielea şi să mă încânte cu parfumul lui :)

    RăspundețiȘtergere
  80. Denisa Macovei8 mai 2015 la 03:39

    Mi-ar placea un gel de dus care sa ofere, nu doar sa promita, o piele mult mai catifelata.

    RăspundețiȘtergere
  81. Cum pot intra in posesia premiului? Multumesc mult! :-* (Neagu Viorica)

    RăspundețiȘtergere