sâmbătă, 16 august 2014

Despre experienta mea la...Michelle Anti-Ageing & Dental Clinic



Pentru ca tocmai ce m-am intors din vacanta, as vrea sa va povestesc experienta mea cu cu ultima oja pe care am testat-o ..de la CIATE. De ceva vreme sunt o mare iubitoare de unghii colorate, drept urmare, am acasa diferite oje..toate culorile din mai multe game de pe piata. Am o singura problema insa, niciuna nu imi rezista pe unghii mai mult de 2 zile. Chiar daca m-am obisnuit cu ideea, in sinea mea am zis ca o sa mai incerc, poate totusi reusesc sa gasesc oja minune.



Saptamana trecuta am trecut pragul salonului Michelle Anti-Ageing & Dental Clinic, care se afla in zona Dorobanti,  si am fost placut impresionata. Aici vorbesc de la atmosefera..pana la personal..Pentru mine este foarte importanta legatura pe care ei o au cu mine ca si client, iar de data asta am petrecut doua ore relaxanta in salonul Michelle, de  unde  am plecat cu o mani si pedi perfecte! Nu mai fusesem acolo, din ziua in care Mihaela Borcea a inaugurat salonul, deci, au trecut ceva ani. Sincera sa fiu, nu obisnuiesc sa fac o descriere a tuturor saloanelor de infrumusetare in care intru si aste pentru ca decat sa scriu despre ceva neplacut, mai bine nu mai scriu…Insa, de data aceasta, am decis sa imi spun parerea, insotita de cateva imagini din interior.

Asa cum spuneam..saptamana trecuta am mers la salon chiar inainte de a pleca in vacanta. In disperarea mea de a descoperi o oja care sa imi reziste totusi pe unghii cateva zile, am cerut ajutorul fetei care s-a ocupat de manichiura si pedichiura mea. Practic, m-am lasat pe mana ei..si am ales o oja pe care nu o mai folosisem pana acum. Un verde superb de la CIATE. Si…surpriza! M-am intors din vacanta cu oja pe unghii..Poate pentru unii nu e ceva wow! Dar pentru mine, care ma confrunt cu o problema atunci cand vine vorba de rezistenta unei oje pe unghii, a fost chiar o surpriza. Mai ales ca zi de zi am stat in apa
Mi se pare ca Michelle Anti-Ageing & Dental Clinic este un loc în care întreaga echipă este foarte bine pregătită pentru a trata orice afecţiune, ca să spunem astfel, de la interior către exterior. Aici gasesti  servicii legate de coafor, manichiură, cosmetică, însă acestea sunt completate de medicina tradiţională chinezească – acupunctură, terapii alternative, detoxifiere, stomatologie şi estetică dentară. Cea care se ocupa de aprovizionarea, (ca sa zic asa) salonului, este chiar Mihaela Borcea. Ea a adus linii de tratamente naturiste, de produse cosmetice, de decocturi şi suplimenţi alimentari care tratează sau previn foarte multe boli, păstrându-ne tineri şi sănătoşi.



“Am spus deja că investesc foarte mult în acest centru şi mai ales în cercetare. Investesc timp şi bani deoarece plec foarte des din ţară, special pentru a testa lucruri noi apărute pe plan internaţional. Nu de fiecare dată sunt încântată de noile tehnici regăsite la expoziţiile sau conferinţele la care sunt invitată, însă de fiecare dată aflu lucruri noi care mă ajută în cercetare. Cu toate astea, eu vreau ca serviciile şi tratamentele pe care le aduc să fie accesibile pentru toată lumea. Trei cuvinte pentru o afacere reuşită: calitate, inovaţie şi profesionalism!”, declara Mihaela intr-un interviu, in urma cu ceva timp.

In concluzie, va sfatuiesc sa incercati..Fiecare dintre voi meritati cateva momente de relaxare la un salon , unde oamenii sunt profesionisti si fac cele mai bune alegeri.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu