vineri, 11 iulie 2014

Concurs SILHOUETTE! Superba pe plaja in numai 2 saptamani!”





Concurs SILHOUETTE! Superba pe plaja in numai 2 saptamani!”


 La Silhuette m-am rasfatat de multe ori. Am testat aproape toate procedurile si serviciile lor  si am fost placut surprinsa. Drept urmare, m-am gandit sa va dau si voua aceasta sansa, impreuna cu Centre de Slabit si Infrumusetare Silhouette

Mai jos aveti tot ce trebuie sa stiti despre CONCURS

Futura Ultra Pro
Aparat imbunatatit, lider mondial in tratamente estetice profesionale non-invazive, bazat pe biostimulare si ultrasunete. Tratamentul implica montarea unor electrozi pe zonele esentiale (picioare, coapse, abdoment, fese), cu ajutorul carora se produce contractia totala a musculaturii. Ultratone Futura Pro este un fitness intensiv (45 minute de biostimulare echivaleaza cu 6-8 ore de gimnastica).
Efectele: detoxifiere, pierderea in centimetri, diminuarea aspectului de coaja de portocala, stimularea microcorculatiei si a productiei de colagen, etc.
Se pierd circa 400 calorii in urma unei sedinte de 30 de minute. Si nu doar asta, la final pielea este mai nivelata, te simti mai usoara.


Techni Spa Advance System
Tratament unic de lipo-dermo-aspiratie ce actioneaza pe 3 principii: mecanic, biologic prin dubla ionizare a gelului si stimulare pentru circulatia limfactica.
Efectele: dublu efect de slabire, elimina toxinele si apa in exces.



Endermolab
O noua revolutie tehnologica ce actioneaza prin endermologie bazata pe tehnici de mecano-transductie, prin intermediul rolelor motorizate care au ca rol mobilizarea si defibrozarea tesutului adipos.
Efectele: stimularea lipolizei, microcirculatiei si sistemului limfatic, eliminarea depozitelor profunde de grasime, silueta remodelata.
Impreuna cu Silhouette, am decis sa oferim aceste 3 proceduri unei norocoase cititoare! Asa veti avea sansa sa testati pe propria piele cele 3 tratamente-minune (Futura Ultra Pro, Techni Spa Advance System si Endermolab)!
 

Ce trebuie sa faceti pentru a va inscrie la concurs:
-share-uiti poza de concurs de pe Facebook (cea de aici)
-lasati comentariu la aceasta postare in care sa-mi raspundeti la intrebarea: Cum va pregatiti sa aratati perfect in bikini pe plaja?

Concursul incepe astazi 11.07.2014 si se va incheia in seara zilei de 21.07.2014.
Bafta!

14 comentarii:

  1. Dieta si tratamente coporale

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca putine persoane se pot lauda ca arata perfect in bikini, eu pot spune ce fac eu pentru a ma simti bine in pielea mea cand apar in costum de baie: mananc echilibrat (asta o fac mereu), iar in plus ceva mai mult miscare combinata cu ceva masaj si cam atat. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am dat like,iar de sharuit n-am putu pentru ca nu am gasit link,dar ca sa raspund la intrebarea ta,incerc sa ma pregatesc,mai bine zis ma chinui sa reusesc ca am luat 5 kg in iarna si acum e asa de greu sa ajung inapoi la 57 de kg asa ca mananc de vreo saptamana doar lactate si fructe..imagineaza-ti ce frumos e..ravnesc la ciocolata,dar ma tin tare...si pe langa asta ma mai cremuiesc cu ceva anticelulitic si masez cu un facalet coapsele..poate scap si eu de ea....pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. sport mult, nutritie adecvata si hidratare, dar si creme profesionale

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru vara, intotdeauna tineam dieta si foloseam anticelulitice alaturi de masaj. Din pacate ultima perioada a fost extrem de aglomerata pentru mine, asa incat nu am mai apucat sa fac nimic din ceea ce mi+am propus.
    FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
    Am dat share acestei postari : https://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/708219702579674
    Multumesc tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!
    Pentru a arata perfect in bikini incerc sa ma tonifiez facand sport de doua ori pe saptamana, consum 2 litri de lichide pe zi si merg la masaj anticelulitic de 1-2 ori pe saptamana. In plus, am introdus in meniul meu alimentar din aceasta vara foarte multe legume.
    Am dat share pe FB: https://www.facebook.com/sofy.ene.104/posts/1445573842376940
    Multumim :)!

    RăspundețiȘtergere
  7. ma pregatesc tinind dieta facind sport beau multe lichide si maninc multe legume.Pe Fb Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  8. nu am putut sa dau share nu am gasit link dar am dat pe fb .Mariana Coranu pe fb.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place sa fac sport: alerg, merg cu bicicleta si fac gimnastica, iar pentru ca pielea mea sa arate bine, mi-o hidratez in fiecare zi. Cred ca foarte important este sa te simti bine in pielea ta, sa te accepti si sa zambesti mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hidratare, miscare si o alimentatie sanatoasa...

    Madalina M

    RăspundețiȘtergere